Swift

Каква е истината за снимките в един от най-популярните профили в Instagram

18-годишната интернет сензация Essena O'Neill взима хиляди долари като модел в Instagram и споделя снимките си с почти 580 000 последователи, но всичко това се променя миналата седмица. Австралийката заличава 2,000 снимки от профила си и променя името на "Social Media Is Not Real Life"(Социалните медии не са истински живот). Тя е променила статусите на много от снимките за да разкрие "истината" зад тях.

"Без да осъзнавам, прекарах по-голямата част от тинейджърските ми години, пристрастявайки се към социалните медии, социалното одобрение, социалния статус и външния ми вид,"  пише O'Neill на 27 октомври в Instagram пост. "Социалните медии, най-вече както аз ги използвам, не са реалност. Това е система, основана на социалното одобрение, харесвания и трупане на последователи. "

"Имах акне тук, това е с много грим.Усмихвах се защото мислех, че изглеждам добре.Щастие основано на естетиката ще задуши потенциала ви тук, на земята."

"НЕРЕАЛЕН ЖИВОТ - направих над 100 снимки в подобни пози, опитвайки се да направя коремът ми да изглежда добре.Доста бях яла този ден.Виках на малката ми сестра да продължава да снима, докато аз бях някак горда от това."

"НЕРЕАЛЕН ЖИВОТ - Не съм плащала за роклята, направих безброй снимки, опитвайки да изглеждам секси за Instagram, всъщност ме караше да се чувствам невероятно самотна."

"Платиха ми 400$ за поста с тази рокля.Това е когато имах може би 150 хиляди  последователи, с половин милион последователи, знам за много марки(с голям бюджет), които плащат над 2000$ за пост.Няма нищо лошо с приемането на такива предложения от модни марки.Просто мисля, че това трябва да се знае.СОЦИАЛНИТЕ МЕДИИ НЕ СА РЕАЛНИ е моята гледна точка.Бъдете наясно какво рекламират хората, запитайте се каквo е тяхното намерение зад снимката?"

"Ето още една снимка направена с цел да рекламирам моето тяло на 16 години.Това беше цялата моя идентичност.Това беше толкова ограничено.Правеше ме невероятно несигурна.Нямате си представа."


Решихме да публикуваме тази статия с цел да ви накараме да се замислите.Днешното общество е така силно обвързано със технологиите и социалните медии, че нерядко това се превръща в мания.Мания за снимки, харесвания, коментари и разбира се общественото одобрение.Нямаме нужда от това, имаме нужда от истински приятели, истински преживявания и усмивки.Това са едни от най-значимите неща в този живот и трябва да ги изживеем реално, не седейки пред компютрите и хванали в ръка смартфоните.

 Източник: boredpanda.com

Вижте още

0 коментара

Flickr Images

$(document).ready(function(){ $(".widget h2").wrapInner(""); });