Swift

Идеи за дамски прически

Днешната статия ще бъде насочена към дамите. Знаем колко важна е за една жена косата и колко време се отделя в грижата за нея. Истинската дилема започва, когато искаме да  си направим прическа набързо и в домашни условия, но не знаем на какво да се спрем.Ще ви предложа няколко варианта как да носите косата си през лятото (и не само). Имам средно дълга коса и съм пробвала всички от по-долу изброените прически, дори бих казала, че са ми любими.

1. Първото предложение е свободно пусната чуплива коса. Така нося косата си през по-голямата част от времето. Имам чуплива коса и този тип прическа ми позволява да не се притеснявам от влагата.


    

2. Това е начинът, по който нося косата си в офиса или на кафе, или вкъщи. Кара ме да се чувствам комфортно и не ми пречи на лицето. 


    

3. Често предпочитана прическа, когато излизам вечер - леко официално и в същото време небрежно.




4. Любимите ми плитки! Признавам си обаче, че не мога да ги плета сама на себе си, освен страничната. Отново подходящи за всякакъв повод.





 5. Петото ми предложение е класическата опашка. Най-често нося косата по някой от двата начина. Много красиво стои, когато косата е по-дълга.





 6. Кокчета - също любима прическа в ежедневието, особено за летните жеги. Моделът с рибената кост съм го изпробвала на официални събития и стои наистина ефектно, само трябва да има кой да ви помогне в плетенето.


   

7. Много харесвам прическа с прибрана от едната страна коса. Факт е обаче, че не на всеки стои добре.

 

8. Няма да пропуснем и най-актуалните за сезона две плитки. Виждайки ги се сещам как като деца си правехме такива и спяхме с тях, за да ни се накъдри косата. Много ми допадат за летните дни на плажа.


  



Вижте още

0 коментара

Flickr Images

$(document).ready(function(){ $(".widget h2").wrapInner(""); });