Swift

Козметика : Крем за лице Българска роза (Roses from Bulgaria)




Както съм споменавала и по-долу имам проблем със сухата кожа.Докато се разхождах в козметичния магазин, чудейки се дали да си купя крема, който обикновено използвам или пък да пробвам нещо ново, забелязах крем за лице Българска роза.Доста време се чудих докато се реша да си го купя, но все пак реших да опитам.
Всъщност се оказа, че това е един от най-добрите кремове за лице, които съм ползвала, а и освен това е българско производство. При нанасяне е много мазен, но 30 секунди след това попива, а кожата става мека и видимо хидратирана.Ползвам го вече доста време и наистина ми харесва.
Препоръчвала съм го на мои познати, но те твърдят,че не им харесва аромата и затова не биха си го купили.За мен това е без значение стига да знам, че ползвам качествен продукт.Други продукти на фирмата не съм ползвала, но наскоро се заговорих с приятелка и разбрах, че ползва розовата вода за почистване на лице на същата марка и е страшно доволна от резултата. Така че ако питате нас не се колебайте и изберете БЪЛГАРСКОТО! :)))

Вижте още

0 коментара

Flickr Images

$(document).ready(function(){ $(".widget h2").wrapInner(""); });