Swift

Впечатления от последните 4 спирали, които използвах



Здравейте,

Като жена, която държи на външния си вид бих казала, че спиралата е неизменна част от моето ежедневие. Дори бих казала, че не тръгвам никъде без да съм сложила спирала. Харесва ми какъв вид придава на окото и как отваря погледа и въобще променя визията изцяло.

За последните 2 месеца използвах 4 различни спирали и реших, че би било полезно да споделя впечатленията си в блога. Две от тях не ми допадат особено, от другите две съм очарована и определено ще ги купя отново.


Oriflame The One 5 in 1 Wonder Lash





Започвам със спирала от козметиката на Oriflame. Няма да крия, че това е спиралата, която най-малко ми хареса. Четката ми изглеждаше наистина интересна и възлагах надежди, но нека си признаем, за пореден път се убеждавам, че продукти от типа "много в едно" не са най-добрия избор. Когато се опиташ да специализираш нещо в повече от една насока, накрая не си успял в нито една от тях. Главният проблем тук е, че четката не прави миглите ми достатъчно дълги, въпреки че ги разделя добре и не се слепват много. Все пак колкото и да наслагвах спирала, дължината на миглите ми не достигна желаната от мен.


Oriflame Very me




Отново продукт на марката Oriflame. Една идея по-добре от предходната, но оставам все така разочарована. Четката придава дължина на миглите, но в същото време ги слепва, а колкото повече наслагвам слоеве спирала, толкова повече се слепват. Точно този ефект се старая да избегна. Наложи ми се да използвам четка от друга спирала, за да разделя поне малко миглите си.


Bourjois Volume Reveal, Radiant Black




Ето тази спирала бързо стана мой фаворит. Отдавна не бях ползвала спирали на тази марка, но дизайнът тук ме грабна още като я видях и реших да си  я купя. Четката е страхотна, прави миглите достатъчно дълги и в същото време ги разделя, без да ги слепва. Можете да изберете и между различни отенъци на черното, аз се спрях на Radiant Black. Определено препоръчвам!


L'Oreal Volume Million Lashes, So Couture




А това е един от най-любимите ми beauty продукти. Тази спирала покрива всичките ми изисквания. Страхотна четка, миглите изглеждат прекрасно, не се усещат тежки. L'Oreal всъщност винаги е била марка, която ме е впечатлявала със своите продукти и винаги съм оставала доволна. Това, което може да се определи като недостатък тук е по-високата цена, но пък често можете да я намерите на промоция в различните вериги козметични магазини. Също така често в магазините бъркат тази спирала с розовата от същата колекция, имайте предвид, че опаковката на тази е ЛИЛАВА.

Ще се радвам ако споделите и Вие мнения за любимите си спирали в коментарите.

Вижте още

0 коментара

Flickr Images

$(document).ready(function(){ $(".widget h2").wrapInner(""); });